puss

Jag är helt ofattbart trött. Ändå hade jag bara två timmars föreläsning. Efter det var jag på banken och fixade med CSN and such. Är nog bara förkylningen som inte vill ge sig. I alla fall, sen dess har jag försökt ignorera min kurslitteratur som ligger och vill bli läst (läs: skräpar). Introduktion till socialpsykologi får vänta, take that sucker. Har lekt lite med min nya bebis istället, datorn. Vilken liten nörd jag är, men det är okej så här i början. Snart ska jag iväg till Christian. Han är världens bästa pojkvän, har fixat fruktsallad och Ben & Jerry's till Top Model (som jag tvingar honom att titta på) och Filip och Fredrik.



Let's keep in touch
Postat av: Sofia

men hur söta är inte ni två nötter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback