jag är tillbaks!

Till verkligheten. Jag är så sjukt glad över att hemtentan är över. Det är verkligen inte min grej att sitta inlåst en hel vecka med näsan i böcker. Nu blev det ju inte riktigt så, eftersom jag sparade det mesta till de två sista dagarna. Smart som jag är. Vet inte om jag har varit så stressad ever, blev klar med tentan tio minuter innan jag var tvungen att maila in den. Får se om den blir godkänd eller inte. Jag hoppashoppashoppas. Vill verkligen inte göra om den. Fast när den väl var inlämnad var jag så glad att jag liksom förträngde den ångesten med en gång. Ringde Sofia och fnissade i typ en kvart fast jag kände mig körd. Sen somnade jag en liten stund.

Helgen var fin i alla fall. Har myst med Christian, vi läste om vampyrer, lagade mat och bakade bullar. Och han har spelat gitarr och sjungit för mig. The Quiet Things ... med Brand New var ungefär finast i världen. I dag gick vi upp jättetidigt, för jag skulle till Bokmässan med Sofia. Det är ju tradition att åka dit med frugan. När Martin Kellerman är där, så klart. Vi lyssnade på ett seminarium med honom, "Rocky firar 10 år". Fast det var lite waste, det var mest en gubbe som pratade. Men vad gör man inte för att se Kellermannen. Köpte samlingen med alla Rockyserier under tio år också. 500 spänn, och det var den så värd. Det är ju 14 album och lite till, 750 sidor. Yum. Coolaste coffee table-boken också. Hittade lite annat trevligt att slösa pengar på med, det är jag och Sofia bra på. Nu ska jag läsa Rocky, och titta på Grey's Anatomy S05E01-02 när det är klart om 20 minuter. Puss på det.

PS: Min blogg ser konstig ut. Ska fixa det, och blogga om Millencolin.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback