00:33

Jag måste ha varit väldigt trött i morse. En ny kille från klassen började prata med mig utanför salen, och min första tanke var: "Shit, det är Danny från Grey's Anatomy!" Det var det ju så klart inte, och likheten kanske inte var så slående. Men ändå. Efter skolan gick jag runt på stan med Sofia. För en gångs skull gick vi bara runt och dreglade lite över allt vi ville köpa. Annars brukar vi vara shoppingmissbrukare. Group support meatings kanske vore nåt. Säg: "Hej Therése och Sofia!" Jag borde ha läst vår tegelsten till kursbok också, men det blev inte riktigt av. Och den kommer inte få bli min sängkamrat nu heller. (Även om det var tanken när jag skulle gått och lagt mig för en timme sedan.) Men sova vore en bra idé nu, natti.

PS: Jag blir galen på att min meny har hamnat längst ner. Och att jag inte lyckas fixa det. Skulle vilja flytta med alla inlägg härifrån till en ny blogg. Dagens i-landsproblem. Buhu.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback