softeration

För att använda Kellermans uttryck, soft dag helt enkelt. Grupparbete på Blue Mountain. Nu är vi bara fyra stycken, men vi slapp byta grupp så jag och Sofia är nöjda. Dream team helt enkelt! Fast jag förstår inte att vi får något gjort. Halvsov i sofforna hela dagen, tog små power-naps och jag var ruskigt nära att somna. Inte så konstigt när jag hade Sofia som kudde, och fick massage samtidigt! Studentlivet har sina ljuva stunder. Fast det är inte så gott om tid. På tre dagar ska vi: välja målgrupp och göra en målgruppsanalys, skapa kommunikationsmål, budskaps- och medievalsstrategi i en kampanj som vi ska sälja in. Plus att vi ska göra en pimpad PowerPoint, sammanfattning och öva inför redovisningen. Slutuppgift indeed. I dag fick vi avklarat första punkten, men tror det här kommer bli grymt. Vi kör på samma taktik i morgon, förhoppningsvis med lite färre power-naps. Nu ska det flummas på hög nivå, kreativitet och innovation here we come.

Skulle gått på bio med Henke i kväll, men gick inte en enda bra film. Vi löser det med filmkväll här istället, blir Mirrors. Så nu ska jag kila iväg till affären en snabbis, sen blir det bra häng. Det var alldeles för längesen sist. Saknat min dudie.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback