låt den rätte komma in


I helgen har jag firat babe. Christian fyllde 27 så jag har bakat tårta och fixat och trixat. I lördags var vi på Låt den rätte komma in, inte i närheten av så bra som boken. Men riktigt söt, och lite småcreepy (till skillnad från boken som är bruutal). Seriöst, läs boken. Annars har vi hållt på att blåsa bort i stormen och myst framför X-files. Förkylda och halvsega. Men lika bäst ändå.

Veckan har som sagt spenderats med grupparbete. I torsdags satt jag, Sofia och André Tre Indier och åt. Där har ni nivån på skämten, haha. Så blir det när man hänger på café från morgon till kväll och försöker komma på en kampanj. Som mest slutar i dåliga idéer och scout-ordspråk (från Sofias håll). Klara i tid blev vi inte heller. Så nu ska jag snart iväg till skolan. Underbart sätt att spendera söndagskvällen på ... Jag "tjänade" en timme i dag i alla fall, eftersom jag och Christian glömt av vintertiden. Så jag och Sofia hann pimpa vår PowerPoint lite. Mac is the shit. Nu ska vi träffa de andra i skolan och skriva sammanfattning och allt möjligt. Jag kommer vara så nervös på måndag, dumma redovisning och slutuppgift.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback