glad serienörd



Hemtentan är inlämnad, och det känns faktiskt helt okej. Men det lär jag väl få äta upp. Just nu bryr jag mig inte, för hemtentan är över! Yay. Det ska jag fira med att äta, kan inte riktigt göra det när jag är stressad. Och så ska jag titta på Pushing Daisies S02E01, äntligen! Trodde inte det skulle bli en andra säsong först, men det är världens mysigaste serie. I kväll åker jag till Christian, då ska vi titta på Little Britain USA. Det lär vara så grymt. Har tittat sönder de tre säsongerna jag köpte i London. Och så har jag första säsongen av Dexter som ligger och väntar. Snart har jag första säsongen av X-files också. Och så måste jag se reprisen av Fringe. Lite notes to self sådär. Grejen är väl att jag inte kommer hinna titta på serierna. Hela nästa vecka är redan fullbokad, fast det är ungefär 50/50 plugg och roligt.

Let's keep in touch
Postat av: emma

har sett s02e01&02 :D så himla bra, minst lika bra som innan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback