with sore eyes

Men åh, vilken crappy dag. Precis när jag blivit positiv och allt. Hade planerat in att hinna med så mycket som möjligt i dag när jag är "ledig" och ändå är i stan. Men det blev inte så mycket av det. Hann klippa luggen och gå till optikern. Men det gick mindre bra. Min hornhinna var skadad på något sätt, fick i alla fall bort det som var på. Nu gör det såklart ont, fast jag inte känt av det tidigare alls. Vet inte om jag borde söka upp ögonläkare direkt, orkar inte. Min optiker sa att jag fick avgöra, om det blev värre eller så. Kanske tar det i morgon.

Nu ska jag kolla Obamas vinnartal, för jag orkade inte valvaka den här gången. Sist blev jag så jäkla förbannad när Kerry inte vann. Och sen ska jag försöka läsa något kapitel i Massmedie-boken. Mest väntar jag på att Chrisian kommer hem, vi ska kolla på Peter Pan! Det är precis på min nivå i dag.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback