meet me in montauk

I helgen har jag shoppat, två klänningar (!) bland annat. Och jag får ha linser igen, all good med andra ord. I dag har jag tittat på serier med Christian. Och så bakade vi hallonmuffins, som blev en blandning mellan muffins och scones. Men gott var det! Och så har jag varit hos pappa, han fick också muffins och en bok om John Lennon. Sen tittade vi på film, The Three Burials of Melquiades Estrada som var rätt bra, och rätt hemsk. Robin låg och sov i mitt knä hela filmen. Han går helt efter dagsljuset, så fort det blir mörkt vill han bara ligga och mysa. Han är ju fortfarade en liten valp. En knasig sådan, som älskar vindruvor och lyckades sno en ur handen på mig.

Nu har jag varit lite uttråkad och lekt i Photoshop. Som ni kanske ser på bilden längst ner till vänster. Kommer säkert störa mig på den snart och ta bort den, men jag ville ha något fint att titta på. Och det finns ingen finare film. Kanske borde använda egna bilder, men jag orkar ju aldrig fota seriöst längre.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback