strawberry daiquiri

Helgen var bra, slapp och mysig. Kände att jag behövde det efter att ha stressat som en dåre det senaste. I fredags drack jag och Sofia världens godaste Strawberry Daiquiri på klassens after work. Vit choklad på toppen och mycket lime i, helt klart värd en hundralapp. Fast annars var det inte så mycket drag, så vi planerade att gå ut och dansa snart istället. Resten av helgen har jag varit på Avenyn med Christian. Lyckades inte få tag i någon pumpa och jag hade glömt köpa fangs, så det blev inte så mycket Halloween-firande. Men vi lyxade till det ändå.


Jag måste ha varit helt borta i tankar när jag satt på spårvagnen hem i kväll. Glömde att hoppa av och helt plötsligt var jag på andra sidan Göta Älvbron. Brukar alltid stänga av allt när jag sitter på spårvagnar, tror jag började med det när jag jobbade ute i Näset. Rätt skön terapi att bara sitta och grubbla. Men det blev en fin promenad över bron, fast en kall och blåsig sådan. Nu ska jag läsa Rant. I morgon börjar andra kursen på MKV, Medierna i samhället. Natti!

Let's keep in touch
Postat av: sara

vad tycker du om rant? det tog mig flera månader att ta mig igenom den och den var såå weird.

2008-11-03 @ 16:31:46
Postat av: Dilli

ahaa, fan! jag har verkligen försökt få bort de men jag vet inte vad eller hur jag ska göra!! men tack så mycket endå!



fin blogg förresten! kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback