sushi


Åt världens godaste sushi i helgen, så var tvungen att lägga upp en bild. Som ni kanske ser är jag numera sell out-vegetarian. Började äta fisk i slutet av sommaren någon gång. Det var väl mest för mitt kassa immunförsvar. Ska tydligen vara inflammationshämmande och sådär. Men läst massa artiklar som säger motsatsen. Anyway, jag har aldrig haft något emot fisk med samma sätt som annat kött. Så det var ingen big deal egentligen, kändes konstigt i början bara. Nu älskar jag sushi, så funderar inte på att gå tillbaks än. På Chopstix, i Vasastan, köpte jag och Christian sushin i alla fall. Yum. 

Har inte fått gjort så mycket vettigt i dag, mest glott på serier och sånt som jag inte hinner annars. Läst lite i boken. Nu ska jag försöka att inte titta på ett till avsnitt av Grey's. Måste upp halv sex i morgon, zzz. Fast jag slutar tio så det är rätt soft ändå. Sen är det helg, sweet!

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback