rainy days


Inte så roligt väder att se fram emot direkt, och det var ruskigt kallt ute i dag. Hade tråkigaste föreläsningen hittills, ekonomi och S-kurvor är inte min grej. Om de inte är i Photoshop. Men jag och Sofia tog en sväng på stan efter, och som vanligt kom jag inte hem tomhänt. Jag har pimpat min Mac lite, bytt ut vissa mappar mot ikoner. Jag är så sjukt nöjd med min iMac, får väl skriva lite om det senare. Många som har frågat och så. Jag skulle aldrig gå tillbaks till PC i alla fall, huu. I helgen vill jag bara titta på serier och mysa! På väg att bli förkyld, har konstant huvudvärk och fryser hela tiden.

Let's keep in touch
Postat av: Maria

Det har bara regnat och regnat..var är solen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback