ljusterapi


Ja, det kanske hjälper. Jag vet inte. Det är skönt att inte vakna med ett ryck varje morgon. Fast nu brukar jag vakna långt innan klockan ringer, vid femsnåret ungefär. Undrar om A's teori stämmer. I alla fall, tror det hjälper lite mot vinterdeppen. I alla fall fågelkvittret.

Vet inte riktigt hur tentan gick. 50/50 att det lyckas tror jag. Blev tvungen att gissa på två frågor, jag hade pluggat mest på fel grejer. Så kan det gå. Jag verkar ha gissat rätt bra i alla fall, så jag får hoppas. I dag har jag varit sjukt hurtig. Jag måste vara sjuk. Ställde klockan, eller lampan, på åtta för att sätta på första tvättmaskinen. Sen har jag städat, diskat och grejat. Och, jag har tagit tag i kursen i Digital bildbehandling! Tänkte hoppa av först för att den var så tråkig, men jag ger det en chans. Alldeles för lätt är det i alla fall, så borde inte vara så svårt. Nu ska jag snart i väg till sjukhuset, och sen hem till Christian. Så himla skönt med helg.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback