lovely!

I går var jag och Christian på bio, såg Be Kind Rewind. Älskar Eternal Sunshine ... och den här var också söt. Och rolig. De hade datorstopp på biografen, så vi fick biljetter från ett häfte och valfria platser. Det var inte alls många i salongen, men alla skrattade. I dag har varit en helt perfekt dag. Vaknade mysigt med världens utsikt, man såg ända bort till Älvsborgsbron från Gamlestan.

image237

Åkte hem och vände i dörren innan jag åkte ut till Näset och hämtade Isak. Som jag har saknat mina kiddos! Blev attackerad av kramar på skolan, från barn jag inte ens kände igen. Gissar på att en söt liten kille har pratat om mig. Vi promenerade hem och killarna fick födelsedagspresent av mig. Och så testspelade vi Wii. Resten av timmarna var vi ute i solen och spelade handboll och fotboll.

image238

Bokade dejt med Sofia, vi slutade samtidigt och satt i solen och glassade. En liten Ben & Jerry's var. Jätteromantiskt, I tell you. Jag tjatade konstant och åt upp min glass en kvart efter Sofia. Sedan åkte vi hem tillsammans, jag glömde bort att ragga med Sofia hem men katten Olle stod och väntade på min trappa. Så vi kramades. Nu ska jag lägga mig tidigt för en gångs skull, läsa och lyssna på musik först.

image239


Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback