fight off your demons

image162

Jag posar drygt, det får man när man har så fin t-shirt. Jesse Lacey trivs bra. Inte hänt så mycket spännande i dag, obviously. Men i går var jag som ett litet barn när det började snöa. Vi sprang ut allihop och festen förvandlades till snöbollskrig. Jag gjorde snöänglar och var lycklig. Mindre lycklig när jag kom på att jag hade jeans på mig. Men det var det värt. Nu har det redan blivit slask, som är bland det värsta jag vet. Jag längtar efter vår i Göteborg. Jag vill se körsbärsträden blomma på Järntorget, sitta på uteservering, äta glass på Lejontrappan, promenera runt och lyssna på fåglar, åka ut till havet och leta efter en varm klippa ... nu, tack.

Let's keep in touch
Postat av: emma

brand new :D
btw, skulle kolla nåt på wikipedia och det stod om sic transit gloria... "The title of this song was inspired by the movie Rushmore, where the main character's favorite quote is "Sic Transit Gloria...Glory Fades".

skrev ju till dig om det när jag kollade på den, haha!

Postat av: therése

justja. hihi, brand new! måste skicka låtar till dig om du inte har alla album.

2008-01-08 @ 11:56:33
URL: http://sictransitgloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback