jag ska se dallas green!

image187

Nu är biljetterna köpta. Jag ska se Dallas Green i både Brighton och Portsmouth! Förstår det fortfarande inte riktigt, ändå kan jag inte låta bli med små glädjepip då och då. Trodde aldrig jag skulle få höra City and Colours låtar live. Undrar hur det ska gå, vattenfast mascara får det bli som Sofia sa. Jag älskar att vi kan vara så här spontana. Det visade sig att det bara var sittplatser i Brighton, what the hell tänkte vi och köpte biljetter till Portsmouth också. (För £12 kändes inte så farligt.) Utan att veta hur vi ska lösa det med boende eller resor. Men det löser sig alltid när man är på plats. Jag längtar så, mindre än två månader. Ska bli kul att upptäcka lite mer av England också, inte bara slummen i London. Både Brighton och Portsmouth verkar vara fina kuststäder. Jag längtar efter piren och svalorna. Det är så konstigt att jag har haft piren som desktop och Dallas som bakgrund på mobilen hur länge som helst, jag har haft det framför näsan på mig hela tiden.

image188

Bild 1
Bild 2

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback