pickaboo

Det är lördag och klockan är bara lite efter 22, men jag är helt slutkörd. Jag känner mig inte riktigt sjuk, utan snarare allergisk. Ögonen är illröda och rinner i alla fall. Väldigt sexigt. Så det blev ingen öl (läs: cider) i kväll. Well, well. Hann med lite innan det började i alla fall. 

I går var jag hos pappa som fyllde år. Satt mest och glodde på tatueringsmotiv med Jonas, vet inte hur många pinuppor vi såg. Och jag blev ruskigt sugen på att gadda mig igen, fast det är inte jag som vill ha pinuppa. I dag har jag kollat in mellandagsrean. Har väl inte blivit några direkta fynd. En vanlig cardigan, ett linne från Diesel och lite smink. Självklart var det inte det jag hade som mål med shoppingen, men bättre än inget kanske. Just det, en dyyr parfym som jag velat ha. För halva priset, score!

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback