macified!


Jag och Sofia är väldigt bra på att komma på nya ord, macified är ett sådant. Eftersom allt gjort på en Mac-dator blir mycket snyggare, är det macified. Som Power Pointen vi gjorde på min dator. I alla fall, det finns rätt roliga program också, som det här. Polaroid heter det och skapar polaroidbilder av vanliga foton. Man drar bilden till programmet, som spottar ut den nya polaroiden. Sedan är det bara att vänta på att den "framkallas". Ibland blir det snyggt, ibland inte. Coolt i alla fall. 

I går tittade jag och Christian på Jurassic Park, fortfarande lika grym. Och i dag ska jag se Madagaskar 2 på bio med Sofia, Andrea och Bokis. Sweet! Jäklar vad jag tittar på mycket film. Fast tror ändå jag ser mindre på tv än de flesta, eftersom jag bara följer Grey's, som jag ändå ser på datorn. Annars tittar jag aldrig på tv om det inte är filmkväll. Anyway, tvättstugan kallar.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback