antagningsbesked

Ja, det blir en vårtermin också. Men sen då? Vore skönt om man hade haft något mål med kurserna. Informatör, vill jag verkligen bli det? Metodkursen och det som kommer efter fördjupningen verkar så tråkigt. Kommer nog hitta på något annat nästa höst. Kanske kolla upp olika reklamskolor eller nåt. Praktik vore ju inte fel heller, dumt att GU inte har ett program istället. Det är helt galet tempo på den här kursen, har hört att den första nästa termin ska vara lite lugnare. Då kanske jag får tid och lust till att börja fota igen. Nu ska jag försöka plugga inför tentan, men det går inte så bra. Finns ju så mycket roligare saker att göra, ordnade just alla mina böcker efter färg. Jag ska nog ta och önska mig lite fler färgglada böcker i julklapp.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback