city and colour - against the grain



Dallas: "I mostly write songs about myself, in my bedroom, because ... you know. But this song, I wrote for everyone. So, if you had a bad day ... this song is for you."

Helt klart finaste låten live. Jag lipade och försökte att inte darra när jag spelade in. Blev sådär eftersom jag inte tittade på kameran. Men helt okej ändå. Jag kan inte titta på den nu utan att börja storgråta, eller snörvla ännu mer än vad jag redan gör. Är förkyld och har fått rätt hög feber. Saknar England och är allmänt ynklig. Många tycka-synd-om-sig-själv-poäng till mig. Titta på videon nu, och lyssna på texten. Den är helt underbar, jag är lite kär i den (obs: dagens underdrift).

Orkade inte skriva om sista dagen i England, men laddat upp massa bilder från Brighton i
min bilddagbok nu. Check it out. Nu ska jag krypa ner under täcket och lyssna på Thrice nya The Alchemy Index Vols. III-IV Air & Earth.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback