rimfrost

Intervjun gick bra, kändes lite som att jag blev lovad någon form av anställning. Om inte nu så i början av nästa år, kan passa bra eftersom jag förhoppningsvis pluggar kvartsfart då. Det var ett trevligt ställe i alla fall, får se på torsdag om jag kan kalla mig pedagog snart. Det var fint men kallt när jag gick upp i morse, allt var täckt i ett tunt lager frost. Promenerade runt i stan en timme efter intervjun (note to self: skaffa varma tumvantar) och sörplade på en kaffe. När jag hade fryst tillräckligt länge åkte jag till IKEA med mamma, och köpte för en gångs skull inga värmeljus. Däremot blev det massa onödiga vaser och glasflaskor. Oh, the nesting instinct. Ska bara måla en av dörrarna i rummet och sätta upp lite grejer på väggarna innan jag kan känna mig helt färdig. Då får jag styra några bilder. Nu är jag dödstrött, kvällen spenderades i soffan med Viktor framför comedy night. Nattinatt.

Let's keep in touch
Postat av: emma

vad är det för ställe?

Postat av: therése

my academy, dem hyr ut pedagoger. så det är inte heltid utan snarare uppdrag.

2007-11-14 @ 11:17:23
URL: http://sictransitgloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback