poliser och kladdkaka

I går gick jag upp tidigt som sjutton för att köra pappa (ja, jag körde!) till Polisens GPSSK. Kul att köra i trafik, och så övade vi lite på Kviberg. Jag sköt också luftpistol när vi kom fram, och imponerade på poliser. Det är inte varje dag man får göra det så jag passade på liksom. På kvällen kom Henke, trevligt som bara den. Vi bakade kladdkaka, men jag upptäckte att vi inte hade socker. Trots att jag frågat mamma innan, och trots att Henke hade frågat mig. Men burken var rätt tom, använder nästan aldrig socker eftersom jag brukar ha lite honung när jag dricker te. Henke hade bil och körde så vi slapp frysa. Kakan blev god och kladdig. Vi kollade på Ratatouille som var hur bra som helst, och så kollade vi på Pirates of the Caribbean: At World's End som inte alls var bra. Fin natt i alla fall, vi är dream team när det gäller att glo på film och flumma.

Upptäckte att jag har bråttom nu, ni får stå ut med hetsskrivandet.

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

Gröna ormen, kommer du ihåg det hörru? ^^ huh, är ngn annan än jag dreamteam när det gäller flum, jag känner mig sviken. nu ska jag gå och lipa.

2007-11-18 @ 19:29:48
Postat av: therése

ja, gröna ormen! fast den är inte vid polisens. och klart vi är dream team också, men brukar inte glo på film. vi är snarare dream team när det gäller zelda och flum. puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback