oh, happy day

Har varit på jobbet första gången i dag, och just nu är "jobbet" en familj ute i Näset. Hur goa som helst allihop, tror jag kommer trivas jättebra. Ska hjälpa två grabbar på sju och nio år, nästan samma åldrar som mina kusiner. Kommer bli mysigt. Ska till kontoret på måndag tror jag, och antagligen kör jag igång redan på tisdag nästa vecka. Får se om det blir fler familjer eller skolor snart. Fanns en annan positiv detalj också, som jag var tvungen att sms:a Sofia om direkt. Tyvärr kan jag inte skriva det här. Lite osäker på vilka som läser.

Fick skjuts av pappa ut, så följde med till polisens och tränade lite. Och körde bil. Nu ska jag snart till Jonas på fest, och jag är så stolt över min present. Som pappa fick köpa ut åt mig. Hoppas du inte läser det här innan du öppnar presenten.

Let's keep in touch
Postat av: emma

hähä jag veet :D liten detalj, haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback