fuck

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, förutom att jag är så trött på alla idioter. Dagen gick åt helvete, vet inte om jag orkar gå till polisen heller. Men Kristoffer och Anna var i alla fall skönt stöd. Dem är underbara. Har bara varit positivt med jobbet innan, men i dag åkte jag tydligen på all skit man kan tänka sig. Kristoffer tog mina saker och såg till att jag kom hem. Nu är jag mest trött. Ska dit på måndag igen och snacka med honom. Även om jag får några dagar till vet jag inte om jag orkar med det längre. Och jag vet att han förstår. Synd att det skulle bli så, men inget att göra åt. Vet inte vad jag ska göra nu bara. Känner mig mer förkyld i dag också, har övergått till hosta konstant nu. Och jag darrar fortfarande av min medicin. Inte sover jag speciellt bra heller, det är för ljust. I vanliga fall brukar jag vara vaken dynget runt vid den här tiden. Men nu lyckas jag ändå sova lite för att jag är så slut. I morgon kommer baby och på söndag är det Pier Pressure. Hoppas det blir bättre.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback