marissa burns trey

Sticky Fingers, 15 augusti 2007

Ja, Marissa Burns Trey, i går med Sofia på Sticky. Dem är sjukt bra. Även om jag hört en del låtar blev jag riktigt imponerad av hur grymt det var live, ska bli kul att höra något nytt. Och första bandet, Sayou, var också bra. Kul att upptäcka nya svenska band. Jag var där för att fota, vet inte riktigt hur det gick. Värdelös belysning, alla strålkastare var på publiken istället för på bandet. Så om jag inte använde blixt blev ljuset fint men grabbarna blev bara silhuetter. Så jag fick blanda lite mellan blixt och utan, auto och manuellt. Jag var kanske inte så inspirerad heller, var galet trött. Sofia fick putta på mig ibland. Sov inte så många timmar natten jag kom hem från Grekland, vaknade tidigt och sedan skulle jag iväg igen. Blev några roliga bilder i alla fall. Men får nog trixa en del i Photoshop. Plus att jag är sjukt ovan med att använda systemkamera. Ska bli kul att lära sig lite mer av det tekniska, och inte bara gå på känsla (och auto). Henke har lovat att han ska lära mig, sådetså.



Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback