last train home

Uppsala var trevligt som alltid, även om jag är hemmakär som fan och alltid dissar nåt med andra platser. Blev en hel del filmer, men bara Simpsons på bio som var riktigt bra. Drack smultronvin, myste med Mollan, åkte ut till Skuttunge och njöt av landet och sjön lite. Hur bra som helst. Kom nyss på att det var sista gången jag åkte upp när Viktor fortfarande bor där. Helt sjukt, men känns bra. Nu blir det inte lika många tågresor. Han kommer att bo ute vid Långedrag ungefär, 11:an hela vägen från stan. Och nära havet. Det kommer bli mys. Nu när jag inte kommer åka upp till Uppsala hela tiden ska jag försöka hälsa på i Skåne lite oftare. Jag börjar med Malmöfestivalen är det tänkt.




Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback