therése pluggar mkv på jmg

Jaha, då har man börjat plugga Medie- och kommunikationsvetenskap på JMG. Har inte riktigt fattat än. Har varit så mycket med CSN, kåren och papper hit och dit. Första dagen var bra, men lite seg. JMG har fått nya fräscha lokaler vid Linnéplatsen, så campuset var jättefint. Gissar på att det var ungefär 95 pers i vår klass, så jag kommer vara glad om jag känner igen en enda i morgon. Förutom Sofia då. Pluggandet verkar vara seriöst, och böckerna verkar vara rätt tråkiga. Högt tempo var det också, men förhoppningsvis kommer det leda till något kul. Så jag ska bita ihop. I dag käkade vi på Subway och hängde lite i Slottsskogen. När vi slutade stack jag på jakt efter kurslitteraturen. Träffade en tjej som läser fortsättningskursen som ville sälja sina gamla böcker för 400 spänn bara, så nu slipper jag lägga över tusen spänn på det i alla fall. Nu ska jag mysa lite med Robin och sen ska jag lägga mig tidigt. Lagom kul att vara halvsjuk första dagarna i skolan. Kan det inte bli helg, typ nu?

Let's keep in touch
Postat av: emma

jag eller mina klassmates kanske har böcker du behöver annars

Postat av: therése

thanks. har alla nu, men kan ju kolla om det blir några fler kurser för mig.

2008-09-09 @ 18:21:35
URL: http://sictransitgloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback