tatuering


Jag lever och tatueringen sitter på foten, so far so good. Det gjorde inte speciellt ont, det jobbiga är nu efteråt. Foten är svullen och känns rätt omöjlig att gå på. Så jag låter bli så gott det går. Hoppas svullnaden ska försvinna snart och att den läker fint. Men ja, jag får ju skylla mig själv. Inget onormalt i alla fall. Jag och Sofia får sympatisera med varandra.

Demon var rätt sen så det blev en lång dag för oss i måndags. Var där vid 14 och kom väl inte därifrån innan 20, var rätt slut när jag väl var hemma efter en missad buss. Efter att ha ritat upp motivet, och ändrat designen så den blev mer old school, var jag så ivrig att sätta igång att jag glömt av att vara nervös. Blev förvånad över att det inte gjorde ondare än vad det gjorde, trots att foten ska vara bland det värsta. Men sen har jag rätt bra smärttröskel också. Demon underlättade lite med alla skämt. Jag ska också börja svara "City Morgue, you kill 'em, we chill 'em!" i telefon. Kallade sin kollega för Fruit cake och undrade hela tiden "Is that gay enough for you?" Annars var han väldigt amerikansk och rapade en hel del, och tyckte att jag och Sofia hade wicked eyes, now that's a compliment! Och så är han en grym tatuerare, så klart. Efter mig var det Sofias tur, och hon tog det också bra. Vi ville väl mest komma hem efter att ha varit där så länge. När vi båda var inplastade och färdiga linkade vi därifrån så gott det gick, vi såg rätt roliga ut när vi haltade fram. Och bara efter en kvart kom en preacher tant fram och frågade om det verkligen var en så bra idé att tatuera sig. Antar att man kommer få höra det en del framöver.

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer, hjälper inte att jag har sjukt ont i ryggen och magen heller. Var egentligen bara tvungen att betala räkningar, so much fun. Galet uttråkad också, ni får gärna ringa och underhålla mig.

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

ack en sådan vacker fotboll ^^

2008-05-29 @ 19:18:49
Postat av: therése

oh, so prettyful.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback