bring it on tattoos

Jag och Sofia åkte till Bring It On Tattoos vid Redbergsplatsen i dag. Vi var minst sagt nerviga. Började med att fika innan vi samlade mod till oss och traskade in hos Demon. Han gillade motivet och var pepp. Jag var beredd på att vi skulle få vänta till hösten, eftersom det inte känns så aktuellt att göra den under högsommaren. Men han bläddrade fram två veckor bara. So, okay ladies, what about 26th, 27th? (26th, 26th, 26th, pretty please?). Så ja, 26 maj it is! Efter att han har gaddat oss packar han ihop alla grejer och drar till Amsterdam. Vi hade verkligen perfekt timing. Jag är nervös och glad. Trodde inte det skulle gå så fort. Men tatueringen är så jävla rätt så jag är på. Nu kommer jag inte att kunna tänka på något annat i en och en halv vecka.


Let's keep in touch
Postat av: Sofia

yay, evil from the needleeeeee!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback