hej, hej, hej!

Nu har jag råkat dissa den här bloggen igen, men det går braa för Heartcore! Så jag peppar det istället, läs där. Bortsett från att MKV är helt stört (det ska bli så kul att läsa 800 sidor och skriva 9 sidor hemtenta på lite mer än en vecka) är jag sjukt glad. I går hade vi två timmars lunch så jag och Sofia tog en mocha latte och promenerade runt i Vasa, Linné och Haga. Det är nåt visst med vårsolen, vet inte hur många medelålders män som vred nacken lite väl ur led, haha! Dessutom var vår humor lägre än lägst, my brain works in a mysterious way.

I dag var vi lediga, men eftersom jag inte hunnit få böckerna kunde jag inte plugga. Så jag har shoppat lite och fixat grejer inför London. Som vanligt skjuter jag upp allt till sista dan. Men behöver ju inte så mycket. Ska bara glida runt i London, där det är vår på riktigt, med Christian. På söndag åker vi. Pepp!

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback