let's play catch up!

Okej, vad har hänt sen sist? Det var en massa stress med vårt case sista månaden i skolan, men vi fixade slutuppgiften och nu har jag ett år av MKV avklarat. Det firades rejält, upptäckte att man kanske inte ska kombinera Mintu, Tequila och Sambuca. Men det var nice, school's out liksom! Firade ännu mer när jag och Sofia åkte till London för att se Alexisonfire. Så ... jävla ... bra. London och Alexisonfire är nog världens bästa kombination. George Pettit och Dallas Green också. Yum. What else, what else? Firade midsommar med fina tjejer och Sofias drinkar, lovar att hon spetsade min lite extra för en räckte för mig. Jag har pratat med Obi Wan Kenobi, tittat på West Coast Riot från bron och "dansat". Fått brain freeze av att bada i havet och blivit slängd på en brännmanet. Fått schysst solbränna på köpet i alla fall.

Och priset för tråkigaste blogginlägg ever goes to ... Jag har fastnat i twitter istället helt enkelt och glömt av att blogga här .Dessutom har det varit fullt upp med
Heartcore. Det går bra för Heartcore i alla fall, jag och Sofia har lite olika samarbeten och vårt första business möte på tisdag, lite nervöst men grymt kul. Ska fortsätta blogga här ibland, känns lite meningslöst just nu bara. Men det kommer.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback