piggelin

Det här råkade jag spara som utkast lördag morgon, men bättre sent än aldrig: Jag är jättepigg och försöker att inte springa runt som en liten tok. Alldeles nyss satt jag i soffan och pratade i telefon, inte helt påklädd, när jag upptäckte att det var en lyftkran precis utanför fönstret. Oops. Kommer inte riktigt på vad jag har gjort sen sist. Varit på kontoret och lunchat med Markus. Hängt på Andra Långgatan. I bought an iMac and a mouse! Det enda som fattas nu är en big, fat, cuban cigar. Registrerat mig på Filosofiska Fakulteternas Studentkår (den du!) med Sofia. Och så var vi på Sticky med Bokis. Där blev det drinkar, shots, dans och jag fick pussar på kinden av två söta tjejer. I kväll ska jag mysa med Thea.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback