busy week

Jag har varit lite dålig på att blogga det senaste. Busy, busy. Veckan har till största delen bestått av grupparbete och redovisning. Tempot är helt sjukt, men gruppen är soft så det är en rätt härlig kombo. I fredags fick vi inte gjort så värst mycket, men kreativiteten flödade. Fast vi höll oss kanske inte riktigt till ämnet. Så går det när man fnissar, sitter på Facebook (Kom igen nu, joina vår grupp Släpp mobilen - Slipp tumören, ni kan gå ur om några dagar.) och kollar bloggar. Fredagen avslutades med en kort och intensiv after work. Jag och Sofia drog till Andra Lång med André, Nils och Erik. Och det hela började med utspilld öl överallt. Kul var det i alla fall. 

Blev myskväll hos Christian och jag var sjukt trött efter hela veckan. I går hade jag nog kunnat ligga kvar i sängen hela dagen. Istället har jag hälsat på på sjukhuset och fixat med massa grejer. Nu har jag galet ont i mitt vänster knä, ta smärtan att tatuera foten och multiplicera det med tre ungefär, och funderar på att gå och lägga mig. Ingen party-lördag direkt. Känner mig ändå helt wasted. I dag ska jag köpa nytt knäledsskydd och hälsa på Sofia i kuddlandet. Sen blir det till att tillbringa kvällen i Annedalssemenariet, så går det när man inte får allt gjort i veckan, kampanja for the win. Helgen blev inte riktigt som jag tänkt om vi säger så. Men snart är det en ny vecka. Puss

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback