constant knot

Lördagskvällen spenderades hemma hos Jonas med rödvin och en massa spel. Needless to say kickade jag ass. Mysig kväll, och Robin var överlycklig när han fick vara med att öppna paket. Fick skjuts av Lena som inte druckit något vin till Avenyn och Christian igen. Gårdagen var inte lika rolig, hade jätteont lite överallt. Sådär att man nästan glömmer av att andas och får kramp i musklerna. Men Chrisitan var söt som sprang ut och hyrde film och fixade mat. Sen klappade han mig på pannan hela eftermiddagen. När jag mådde bättre igen promenerade vi runt i Vasa och till Linné. Jag har världens bästa pojkvän.

I dag har jag försökt plugga lite, men det har inte gått något vidare. Och nu råkar jag ha ett nytt Grey's-avsnitt att titta på, whops. Fast tycker inte det är lika bra längre (men det betyder inte att jag har slutat vara besatt). Annars har Dallas röst gjort mig sällskap hela dagen.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback