update: not-so-emo-anymore

Nej, jag har inte grävt ner mig i ett litet svart hål än. Dagen kändes faktiskt riktigt bra. Började med en mocha latte och perfekt timing till spårvagnen. Och föreläsningen var faktiskt rolig. Trodde aldrig jag skulle orka lyssna i tre timmar, men press är intressant. Och jag fick Lars-vibbar av föreläsaren. När vi slutat åt jag och Sofia jättegoda mackor och kikade runt i affärer. Kunde såklart inte låta bli att shoppa lite, men det fick bli budgetanpassat. Och jag hittade jättesöta vantar och en mössa. Det blir nog morgondagens mission. Hämtade nycklar på Christians jobb också. Vi lånar lägenheten vid Avenyn nu. Jag har gosat ner mig i sängen, vinter ute ju. Tror jag ska ta en liten power nap tills Christian slutar, sov inte mycket mer än två timmar i natt. Sen ska vi ut och köpa sushi, mums. Kanske borde läsa lite om medier, men bara kanske. Har två mycket sällsynta föreläsningsfria-dagar den här veckan, det får bli då. Zzz, natti!

PS: Det där med positiva tankar funkar. Tror jag ska prova det lite oftare. Skolan känns redan bättre, saknar några i klassen bara.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback