tobbe-troll


Så här ser världens sötaste sjuåring ut, med vampyrtänder och allt. Han är rätt så bra på att äta tårta också, han tar alltid dubbelt så mycket som alla andra. Fast hoppar man studsmatta lika mycket som honom är det inte så konstigt. Vi övade lite handbollspassningar med storebrorsan Marcus, som är världens sötaste tioåring. Och lekte med deras lilla hamster Tarzan, så jäkla gullig. Efter kalaset åkte jag hem och tittade på À l'intérieur, eller Inside på engelska, med Henke. Den var blodig och rätt gross. Men jag vågade titta, nästan i alla fall. Skulle inte tipsa om att se den direkt.

Somnade någon gång efter hockeyn och vaknade igen halv fem. Lyckades somna om en stund innan klockan ringde och nu sitter jag på jobbet. Nästan 21 timmar kvar, men det ska gå fint. Även om jag inte vill något hellre än att gå ut och dansa med Sofia i kväll. Och så vill jag dricka San Francisco. Söndag kommer bli mysig i alla fall.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback