sunshine

Lite lustigt vad solen kan göra med oss svenskar. Såg tre stycken som missade sin hållplats på spårvagnen i dag. De solade genom fönsterrutan och dagdrömde. Det gjorde jag också, och log hela vägen till Frölunda.

Åh, vad jag har saknat smågrabbarna. Det insåg jag först när Isak kom springande. Han har pratat konstant hela dagen, för det fanns så mycket som han inte hade berättat för mig. Och när Jacob kom hem började han också. Eftersom jag missat när han uppträdde som Michael Jackson i skolan fixade han en föreställning för bara mig och Isak, med moon walk och allt. Utan rökmaskin, men minst lika coolt. För söt. Kramat på Bamse har jag gjort också. Och räknat matte en timme, jag fick faktiskt anstränga mig lite.


Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback