pangkakor

image198

I dag har jag och Isak jobbat med bokstaven 'd' hela eftermiddagen. Storebrorsan var lite sjuk så vi tittade på Scooby Doo också och han somnade jättesött. Efter det lagade jag pangkakor, som Isak så fint hade skrivit i boken Mina tankar. Jättefin idé, de får en fråga varje dag som: "Vad är godast i bamba?" eller "Varför blir dagarna ljusare och längre?" Finns en hel del roliga svar kan jag säga.

image199

Helgen då. I fredags var jag hos Christian, det var mysigt med tacos och bra filmer. Jag var mindre pigg på att åka till Falkenberg dagen efter. Hade inte hunnit somna och var tvungen att åka från Lindholmen vid sju. Var framme i Falkenberg hos Björn vid nio och en timme efter det gick jag på mitt 24 timmars skift. Piggelin. Men det gick fint. Vi lagade god mat och snackade skit, om tjejer och sex mest. Så grabbigt. Mindre grabbigt att sjunga Boyzone och Backstreet Boys mitt i natten. Myste med katterna gjorde jag också. Jag tror jag är lite kär i Maja, hon är så gosig. Sov nästan ingenting den natten heller, men jag jobbade ju faktiskt. Slumrade till en halvtimme tror jag, men vaknade av att Maja låg över min hals (nästan som Theodor, Henke!) och tuggade på mitt halsband. Åkte hem vid ett på söndagen och hamnade bredvid en skum tjej på tåget som tyckte jag luktade gott och undrade vad jag använde för läppglans. Jessica Simpson-effekten kallas det, haha.

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

puss på dem läpparna.

Postat av: therése

de pussar tillbaks! smack

2008-03-13 @ 20:03:16
URL: http://sictransitgloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback