lala

Helgen var den slappaste, och mysigaste, på länge. Det behövde jag. Bodde mer eller mindre i sängen från lördag kväll till söndag eftermiddag. Fick frukost på sängen och så tittade vi på Happy Feet. Hur bra som helst. Han är så söt. Gick upp upp vid fyra någon gång, och drog mig hemåt. Då höll solen på att gå ner och jag stötte på den här söta katten. Den var ullig, bullig och jättesöt. Saknade ett bakben men skuttade ändå i sicksack mellan mina ben.

image202

Vaknade och var pigg vid halv nio i dag. Det krävs att jag fuckar till dygnsrytmen helt för att det ska hända, makes sense. Trodde att jag blivit blind när jag gick ut i köket eftersom allt var vitt, men det var bara snön. Jag gjorde kidsen sällskap och kastade lite snöbollar. Men nu räcker det, jag vill ha vår! Åkte till stan med mamma efter det, lovade att köpa något fint att ha på mig till hennes 50årsdag. Kom hem med ett linne och en vårjacka, som är förvånansvärt lik min vinterjacka, istället. Bra jobbat, verkligen. Nästan lika bra som tanterna i What Not to Wear som kommer tillbaks med hawaiiskjortor med psykedeliska elefanter på. M'kay.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback