insomnia part 2

image200

Det var ju det här med sysselsättningar när man inte kan sova. I natt satte jag in foton i mitt fina album. I dag har jag ont i handlederna och nacken efter att ha suttit och pillat med klisterlappar i några timmar, men jag tycker att det blev ganska tjusigt ändå. Jag älskar gamla fotografier, vissa kommer från 1920-talet. Jag har nästan ingen släkt kvar på mammas sida, men det är kul att sitta och fantisera om hur människorna på bilderna var. De hade säkert tänkt "åh nej, inte den fula passbilden!" om de vetat vad jag sätter in i album.

Nu tycker jag att klockan ska bli halv åtta så Henke kommer hit, källarhäng is the shit. Och så längtar jag till Lördag. Jag känner mig fjantig, men det är okej att vara det ibland. "Vadå ibland?" vet jag att några tänker nu, haha. Shut up, puss.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback