"i'm just so happy."

Bakade Brownies och spelade Nintendo 64 med Christian i går. Mitt kära tv-spel bor där någon vecka nu, och jag skäms lite när jag skriver att jag fick rejält med spö i Mario Tennis. Här har jag gått runt och trott att jag är the awesomest och så får jag stryk av en nybörjare. Men jag är fortfarande bäst på Kart, sådetså. Och jag sover bra nu, kan bero på att det är så mysigt med hans varma andedräkt i min nacke.

I dag har jag gått runt på stan och letat presenter till mamma, och det gick rätt bra även om jag inte hade någon plan. Fast jag hade behövt ha med Sofia som mentalt stöd. Nu packar jag ned kläder inför helgen, klänning och klackskor. Hjälp? Åker till Varberg på
spa med mamma. Kommer bli soft att bada bubbelpool och bli inpackad i lera. Men jag längtar efter nästa vecka också, förhoppningsvis ska jag och Sofia shake'a ass. Och så blir det skräckfilmsmarathon med Henke snart. Och, och, och ... inte långt kvar till England och Dallas nu. I'm just so happy.

Ha en fin påsk, puss.

PS: måste köpa biljetter till Millen, kom ihåg det nu va.

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

mhm just det, kom ihåg det nu va! mentalt störd snarare ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback