happiness sold separately


I måndags tittade jag och Sofia på Bernard och Bianca, och som vi skrattade. Det var egentligen bara en enda scen som var riktigt rolig, så den såg vi fyra gånger. Det säger väl allt om oss. I tisdags åkte vi in till stan och sprang runt. Vi köpte likadana panties, Frank Dandy-rea är farligt, och Shoe Addicts Anonymous. Dreglade över iMacs och Mac Books och fikade. Jag och Sofia är livsfarliga när vi shoppar tillsammans, hade vi haft obegränsat med pengar skulle köpa mer än vi orkar bära. På kvällen hängde jag med Henke, vi tittade på The Spiderwick Chronicles som var söt. Fast bäst var Henkes imitationer av karaktärerna. "Delicious birdsss!" Jag vill också ha en hustomte.


Jag tar en paus från Chuck Palahniuk och Bret Easton Ellis, även fast det inte finns så många böcker kvar som jag inte har läst. Switchen kanske är lite pinsam, men jag ville ha något lättläst för att kunna somna när jag sover själv. Sover egentligen bara bra när jag sover med Christian. With nobody in your bed etc.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback