hej, hej


Det var fint att jobba. Jag var glad och då går allt enkelt. Björn får mig att skratta och lilla katten är mysig. Fick några timmar ledigt, satte mig och läste med utsikt över hela Göteborg. Åkte in och var en av the cheap bastards som kollade på Metaltown från bron, såg Oteph bara. Converge spelade på tältscenen, annars kanske jag hade blivit så glad att jag ramlat av bron. Men det var inte fy skam på arbetstid i alla fall. Lyckades inte sova något direkt, när jag precis hade somnat till hoppade Maja upp på min axel och tryckte sin blöta nos mot min kind. Känner mig fortfarande helt nyvaken. Ska till pappa snart och lämna tillbaks laptopen, så vet inte när jag har Internet eller dator igen. Jag som vill se Dallas nya video, Sleeping Sickness, nu! Var min länk? Den ska ju ha haft premiär. Får nöja mig med att lyssna på den så länge.  På tal om sleeping har jag drömt om Fat Mike det senaste. "Hey, you put color in my drink?!"

Jag vill ha tisdag nu. Det är helt sjukt vad man kan sakna någon. Ska bli fint väder i mitten av veckan också. Come summertime.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback