hello

Min dator hemma krånglar och jag har ändå inte orkat skriva. Men nu så. Fredag-lördag var underbart. Jag och Christian lagade god mat, tittade på bra film och gick på Liseberg. Åkte karuseller tills vi mådde illa och njöt i solen. Så skönt med promenadavstånd till allt, jag vill också bo centralt. På söndagen gick jag upp tidigt för att jobba, fast jag ville hellre ligga kvar i sängen och kramas. Det var nog jobbigaste dagen ever. 25 timmars slit och ingen sömn alls. Testa att stå med böjd rygg en hel natt, och tänka "bara tio timmar kvar, bara nio timmar kvar ..." så vet du. Men jag överlevde, nu är jag tokförkyld och hundvakt. Fattar inte att jag kan bli förkyld igen. Jag borde chilla i en platsbubbla en vecka, och inte gå upp 05:15. Robin ligger och sover nu, snart ska vi gå ut och jaga blad som blåser omkring. Det bästa han vet är att kramas och bitas, det märks att han brås på mig.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback