hallon

I helgen har jag myst med Christian. Vi grillade massa gott, drack cider och maratonkollade på Vänner. I går var jag på bio med Henke, vi såg The Happening. Den var riktigt läskig faktiskt, satt på helspänn hela början och hoppade till några gånger. Fast lite löjlig var den. Som det brukar med Shyamalan. Vi lyckades tajma alla fotbollsnördar som sett invigningen av Gothia Cup på Ullevi. Tänk att jag också spang runt och skrek samma hejarramsor när jag var 14. Nu förstår jag hur mycket alla andra uppskattade det: inte alls. Men vi rymde i Henkes coola (rosa!) bil.

Sitter hos pappa och laddar min iPod, som är hur liten och söt som helst. Vi har varit ute vid havet och promenerat någon mil. Pappa plockade massvis av hallon. Robin käkade rätt bra han också, knipsade av alla han kom åt och tuggade glatt. Nu ligger han och myser i mitt knä, men han har växt så mycket att han nästan inte får plats längre. Tackade precis ja till MKV till hösten, har inte riktigt vant mig med tanken att plugga än. Men det kommer nog bli fint, får se till att skaffa en dator snart bara.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback