vi som aldrig sa hora

image178

Var i stan i dag, fika var det tänkt. Men riktigt så blev det inte, too bad. Fick fin födelsedagspresent i alla fall, jag har bäst kompisar. Jag drev runt lite istället och träffade Christian en stund. Shoppade lite och råkade köpa rätt många böcker, nästan 80% rea på alla och det blev löjligt billigt. Nu tänkte jag tipsa lite om böckerna.

Vi som aldrig sa hora:
Den verkar smått underbar! Har bara läst tre kapitel, men åh. Skulle kunna citera allt, men jag skiter i det. Läs den bara.

Bland skrymslen och vrår:
Sånt här tycker jag är så gulligt. Handlar om små knott som gömmer sig i skrymslen och vrår: Grusade förhoppningar, Avundshundar, Fetsälar och en massa annat.

Bara sedan solen sjunkit:
Om fotografen Mikael som hittar ett litet svart, sidenblankt troll utanför sin dörr. Trollet är det vackraste Mikael sett och han gömmer det i lägenheten. Vilket leder till en hel del konsekvenser.

Killing yourself to live:
Varför det smartaste karriärsdraget en musiker kan göra är att sluta andas.

Och en fotobok med bilder från London och massa fina bilder på Johnny Depp. Das was alles. Man kanske ska tipsa efter man har läst böckerna, men jag är inte speciellt snabb av mig. Gillar själv att bli inspirerad, so there you go.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback