to a friend

image167

Hängt med Henke två dagar. Vi softade med film och godis i går, Night at the Museum och The Prestige. Första med Ben Stiller var sjukt rolig, och jag är inte den som brukar skratta åt filmer. Prestige var också bra, har "sett" den en gång innan men då sov jag mig igenom det mesta och fattade ingenting. Hade rätt svårt att hänga med den här gången också, men vi tror att vi fattade allt. Om inte annat så är Mr Bale rätt trevlig att titta på, men jag får nog tala för mig själv. Första gången vi lyckas pricka in två bra filmer, så nästa gång är det bara att gå på dem kassa skräckfilmerna direkt för det här lär inte hända igen. I dag var det tv-spelskväll som blev till att sitta och svära framför min dator istället. Men du, Henke, du är världens goaste som är snäll och försöker hjälpa mig! Bara min dator som är dum. Sådetså. Nu funkar datorn fint och är mycket snabbare än innan i alla fall. Hann spela oavgjort i Mario Kart och skratta åt oss själva en stund också när vi tittade på videos från klassresan i nian. Oj, oj. Den får ingen annan se! Fast Sofia vet vad jag menar.

Ja, jag tog en kass bild och försökte göra den lite rolig utan att lyckas. Mest som reminder att jag ska ta lite bra bilder på mitt rum och få upp tavlorna. Och kanske måla den andra dörren vit också. Note to self.

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

ja suck, tyvärr så kommer jag ju ihåg det hela.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback