sweetest thing

Jobb i dag, fick ta hand om en liten trött grabb och en halvsjuk storebror. Först ville de spela någon konstig blanding av fotboll och hockey. Mads från Danmark ville också vara med men fattade inte grejen "Ska du sætte rygsækken på benene?" Ursäkta danskan. Tror aldrig han hade sett hockeyskydd innan så han fick fortsätta att snickra igen, huset var fullt av byggarbetare nämligen. Men eftersom vi var sega la vi ner det hela och myste i soffan framför Let's Dance istället. Jacob var väldigt intresserad och kommenterade precis allt! Inklusive klänningar, aww. Isak undrade om jag var ledsen och försökte dansa som Michael Jackson för att göra mig glad. Och han lyckades, de är så fina killarna och jag blir så rörd över att de märker hur jag mår även om jag skrattar som vanligt. Kram!

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback