sherwood

image166

Ville bara tipsa om ett mysigt band, Sherwood, tror ni kommer gilla dem. Viktor skickade lite låtar i dag, förstår inte hur jag har kunnat missa innan. Dagen var soft, jobb som innebar att leka med Isak och titta på Scooby Doo. Vi gjorde lite vettiga saker också, men kan inte påstå att jag sliter ihjäl mig. Just nu bryter jag mot ungefär alla "regler" i mitt sleep schedule, så ska försöka varva ner. God natt.

Let's keep in touch
Postat av: Viktor

Varsågod! Jag ska snickra ihop nåt när jag läst ut den. Just nu så har han precis fått telefonsamtal från mördaren typ. Börjar tröttna lite på allt hans rengöringssnack, haha.

Postat av: therése

ja, vet var du är och det är liite segt. precis som i american psycho när bateman's morgonrutiner (ansiktsmask, etc etc.) beskrivs i all oändlighet haha.

2008-01-10 @ 23:05:02
URL: http://sictransitgloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback