hi, i'm therése and i'm a coffeeholic

Jobb, massa kaffe, handbolls EM, månpromenad och Grey's Anatomy. Två dagar i rad. Hämtade en liten ledsen grabb från fritids så vi skämde bort oss med varm choklad och tv-spelsmys i soffan. På hemvägen lyssnade jag på Sverige-Spanien matchen på mobilradion. Kan säga att jag antagligen bjöd hela bussen på dagens skratt. Jag är väldigt bra på att leva mig in i handboll och har lite svårt att hålla mig lugn. Dagens match gjorde mig till ett nervvrak, Kim missar straffen vid 26-26. Svensson räddar och med två sekunder kvar gör Källman det vinnande målet. Två sekunder! Varför gör ni så mot mig? Jag klarar inte av det. Kunde inte låta bli ett glädjetjut. Handboll kan verkligen få mig att börja lipa för att jag blir så glad, vet ju exakt hur det känns. Ett nördinlägg på gång, men det får bli i morgon.

Sprang in i Markus från kontoret på stan, vi snackade skit och han bjöd på Mocha Latte. Sponsrade mitt kaffeberoende med andra ord, müms. Var kom det ifrån egentligen? Drack nästan aldrig kaffe innan. En period, I guess.

image174

Let's keep in touch
Postat av: emma

mmm, det uppstod nog sen du smakat en nespresso-latte gjord av coffeemastern emma

Postat av: therése

mhm, be my private barista? haha :)

2008-01-23 @ 23:57:12
URL: http://sictransitgloria.blogg.se
Postat av: emma

såklart, om du är min pedagog :P

2008-01-24 @ 12:13:05
URL: http://svenssonemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback