sleepy smile

Det känns som att jag har haft den här rubriken ett antal gånger tidigare, men just nu passar den så bra. Jag är galet trött, men så nöjd. Stockholm och Jimmy Eat World var det bästa på riktigt jävla länge! Kan skriva en massa superlativ här, men sparar det tills i morgon. Ett nöjt "åh" får räcka för nu.

image185

Dagen har varit seg. Klockan ringde lite innan sju, och jag och Sofia var allt annat än pigga. Att man var smått bakis och att sängarna var riktigt sköna gjorde det extra motigt. På X2000 hem till Göteborg störde jag mig mest på barn, ringsignalen från Teliareklamerna och alla som inte kunde hålla käften. Fördrev timmarna med att blunda och studera regndropparna på rutan. När jag nästan somnat ringde det, och det visade sig att det blev jobb. Jag hann vara hemma en timme, då jag försökte duscha, fixa till mig och äta samtidigt, innan det var dags att åka iväg igen. Jag var soccer mom för en dag, försökte få på Isak kläder och skydd och det var vattenflaskor och tejp hit och dit. Nu är jag slut. Borde sovit för länge sen, skyller på en viss grabb. Inte lillen då. Men, sängen ... nu! Ska nynna på Sweetness tills jag somnar.

Dagens diss, centralen Sthlm:
En pappa: "Du behöver inte äta upp hela bullen, den är ju så stor ..."
En liten kille: "Jo! Jag ska äta upp heeela så jag blir lika tjock som dig, pappa!"
Pappan var inte tjock, och någon bulle fick han inte smaka på.

Let's keep in touch
Postat av: Tinna

Vad kul att Jimmy Eat World var så bra! Grymma spelningar går inte av för hackor!

Och HAH, stackars den pappan på Stockholms central. Det är en typisk grej som hade passat på tjuvlyssnat.se!

2008-02-07 @ 13:21:09
Postat av: therése

Enda nackdelen är att man får en sån abstinens efter fler grymma spelningar, nununu!

Ja, haha. Bullungen var så söt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback